Oskar5054 - 2011-04-07 17:52:04

Poradnik do wrót alfa

Przede wszystkim spis potrzebnych rzeczy :)

Czas - to zależy jak kto umie robić, ale dla początkujących oceniam na kilka godzin.
Cierpliwośc - bardzo wymagana, nawet przy wrotach alfa :)
Wyposażenie - "zieloni" wrociarze niech na początek nie próbują robić wrót np. z samymi flaxami :) Było by bardzo trudno, ale to nie znaczy że nie mogło by się udać. Polecane z 15 lf3, parę osłonek najlepszych no i full speed w golcu (lub prawie full w vedze)

Idziemy dalej :

1.Streuner - 40szt
Konfiguracje :
Tutaj wystarczy max. 15 lf3 w golcu, aby nie tracić ammo na słabe streunerki :)

Najłatwiejsza część wrót alfa. Po prostu stajemy sobie w miejscu, i czekamy na alienki :) Nawet słaby golec ma streunera na hita.

2.Lordakia - 40szt
Konfiguracje : Dajmy z 20 lf3 na statek i drony i po sprawie

Także bardzo łatwa część wrót, ale żeby oszczędzić na czasie i nie naprawiać się po powrocie na bazę, lepiej latać i szybko ubijać "lordy" .

3.Mordon - 40szt
Konfiguracje : Coś około 20 lf3 i parę osłonek po 10k. uri

Tutaj już mamy trudniejszą część wrót, ale i tak nie jest wcale trudno :) Mordony pękają całkiem ładnie, więc przyjemnie się je ubija. Nie widać, że aż 40 ich jest :) Polecam robić orbitki, bo jak się grupa 40 mordonów na jednej "kupie" zbierze, to potrafią zadać naprawdę potężnego shoota :)

4.Saimon - 80szt
Konfiguracje : Full speed, parę osłonek na dronach, reszta lf3 (drony i statek)

Taktyka ta sama co w lordakiach. Latamy szybko, i co najważniejsze - czekamy aż zbiorą się wszystkie saimony z wszystkich 4 fal w jedną grupę, i zaczynamy robić orbitki wokół nich. Stojąc w miejscu bez orbitek golec FE raczej nie przeżyłby waląc z x1 :)

5.Devolarium- 20szt
Full speed nie potrzebny, dajemy osłonki na statek a lasery do dronów.

Deva są słabe i powolne, ale za to mają troszkę HP :) To czyni je jednym z najnudniejszych alienów we wrotach. Taktyka jest taka - zebrać wszystkie alieny w jedno miejsce, kręcić orbitki przez caly czas i starać się nie obrywać podczas ucieczki deva :) Zrobimy wtedy wszystkie fale bez naprawiania się.

6.Krystallin- 80szt
Konfiguracje :
1 konfa - full speed, tak dobrać żeby na dronach 60k osłony było, reszta lf3
2 konfa - ucieczkowa, podczas napraw musimy wiać na całego :) Wkładamy tylko 15 lf3 na statek, na dronach same osłony.

Krystalliny, to alieny określane przez sporo zaawansowanych wrociarzy jako najgorsze i najtrudniejsze. Jak wiemy, jeden krystallin uderza około 1.000 na hita, to strach pomyśleć, co się dzieje w gammie, gdy wszystkie naraz uderzą w golca :) 3 hity na czołgu i ded. No ale wracamy do alfy:) Taktyka podobna do saimonowej. Zbieramy krystalliny w jedną grupkę, i po jednym eliminujemy je wszystkie. Polecam robić małe kryśki na niskich ustawieniach, tzn. wyłączamy w set Pokazuj NPC/przeciwników. Będzie może troszkę niewygodnie, ale lepsze to niż stracenie życia przez lagi :)

7.Sibelon - 20szt
Full Speed nie potrzebny, wkładamy jak najwięcej lf3 na 1 konfę, a na drugą sporo osłon do ucieczek sibów.

Oto postrach wrót... a może raczej - postrach straconego czasu :) Siby są bowiem najnudniejszymi alienami we wrotach :) Już lepsze krystallony, bo te drugie się przyjemnie bije :). Przy sibelonach stosujemy tą samą taktykę co w devach, więc nie będę się rozpisywał.

8.Sibelonit - 80szt
Konfy takie same jak przy Krystallinach

To także jedne z trudniejszych alienów, ale skoro przeszliście przez małe kryśki, przejdziecie i sibelonity :) Taktyka identyczna jak u krystallinów, więc także nie będę się rozpisywał :)

9.Krystallon - 16 szt
Tutaj takie konfy jak przy normalnym klepaniu krysiek :) Full speed nie potrzebny, osłon z 50k, reszta lf3.

Jak się bije krystallony, wie każdy 11 levelowiec. Cierpliwie robimy orbitki, i bez napięcia liczymy kolejne kryśki :) Polecam podczas kręcenia krysiek włączyć muzykę, gadać z kimś podczas gry (w realu, nie np. na GG) to czas zleci dużo szybciej :) Albo przez skype. Raz jak robiłem wrota, włączyłem se skype, i cały czas przegadałem z koleżanką :) Zeszło tak szybko że nawet nie zauważyłem :)

10.Protegit - 30szt
Potrzebne nam są tutaj 2 full speedy, na obydwóch konfach po ok. 80k osłonek, reszta lf3

Doszliśmy do końca... no prawie :) Przed nami stoją protegity, straszne ludziki w małych kapsułkach wylatujących z kubikona :) Jak się dostały do wrót - niewiemy, ale wiemy jak je tam zwalczać :) Więc potrzebny nam tutaj jest full speed w golcu, lub prawie full speed w vedze :) Ale vegą nie polecam robić wrót, bo ma tylko o 10 speeda więcej od golca.
Nie czekamy aż protegity zbiorą się w jedną grupę, bo i tak orbitki tutaj się nie sprawdzają. Najlepiej ciągnąc alieny po całej mapie, i walić na początek z zielka :) Nie dobijamy protegitów na mapie, no chyba że ucieka w naszą stronę :) Ale jeśli wieje w przeciwną stronę niż my lecimy, zostawcie go - i tak potem dobijemy go w rogu. Ubijamy sobie wszystkie proty, wysyłąjąc je po wszystkich kątach. Potem, gdy żaden prot nas nie atakuje, klepiemy się do fulla w spokoju, i nawet z x1 kończymy protki w rogach :)

www.mbm-transport-vs.pun.pl www.pathology.pun.pl www.bloodyelite.pun.pl www.najlepsze-pokemony.pun.pl www.gwardiainnosa.pun.pl