Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-04-07 17:52:04

 Oskar5054

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 20
Punktów :   

Poradnik wrót Alpha

Poradnik do wrót alfa

Przede wszystkim spis potrzebnych rzeczy

Czas - to zależy jak kto umie robić, ale dla początkujących oceniam na kilka godzin.
Cierpliwośc - bardzo wymagana, nawet przy wrotach alfa
Wyposażenie - "zieloni" wrociarze niech na początek nie próbują robić wrót np. z samymi flaxami Było by bardzo trudno, ale to nie znaczy że nie mogło by się udać. Polecane z 15 lf3, parę osłonek najlepszych no i full speed w golcu (lub prawie full w vedze)

Idziemy dalej :

1.Streuner - 40szt
Konfiguracje :
Tutaj wystarczy max. 15 lf3 w golcu, aby nie tracić ammo na słabe streunerki

Najłatwiejsza część wrót alfa. Po prostu stajemy sobie w miejscu, i czekamy na alienki Nawet słaby golec ma streunera na hita.

2.Lordakia - 40szt
Konfiguracje : Dajmy z 20 lf3 na statek i drony i po sprawie

Także bardzo łatwa część wrót, ale żeby oszczędzić na czasie i nie naprawiać się po powrocie na bazę, lepiej latać i szybko ubijać "lordy" .

3.Mordon - 40szt
Konfiguracje : Coś około 20 lf3 i parę osłonek po 10k. uri

Tutaj już mamy trudniejszą część wrót, ale i tak nie jest wcale trudno Mordony pękają całkiem ładnie, więc przyjemnie się je ubija. Nie widać, że aż 40 ich jest Polecam robić orbitki, bo jak się grupa 40 mordonów na jednej "kupie" zbierze, to potrafią zadać naprawdę potężnego shoota

4.Saimon - 80szt
Konfiguracje : Full speed, parę osłonek na dronach, reszta lf3 (drony i statek)

Taktyka ta sama co w lordakiach. Latamy szybko, i co najważniejsze - czekamy aż zbiorą się wszystkie saimony z wszystkich 4 fal w jedną grupę, i zaczynamy robić orbitki wokół nich. Stojąc w miejscu bez orbitek golec FE raczej nie przeżyłby waląc z x1

5.Devolarium- 20szt
Full speed nie potrzebny, dajemy osłonki na statek a lasery do dronów.

Deva są słabe i powolne, ale za to mają troszkę HP To czyni je jednym z najnudniejszych alienów we wrotach. Taktyka jest taka - zebrać wszystkie alieny w jedno miejsce, kręcić orbitki przez caly czas i starać się nie obrywać podczas ucieczki deva Zrobimy wtedy wszystkie fale bez naprawiania się.

6.Krystallin- 80szt
Konfiguracje :
1 konfa - full speed, tak dobrać żeby na dronach 60k osłony było, reszta lf3
2 konfa - ucieczkowa, podczas napraw musimy wiać na całego Wkładamy tylko 15 lf3 na statek, na dronach same osłony.

Krystalliny, to alieny określane przez sporo zaawansowanych wrociarzy jako najgorsze i najtrudniejsze. Jak wiemy, jeden krystallin uderza około 1.000 na hita, to strach pomyśleć, co się dzieje w gammie, gdy wszystkie naraz uderzą w golca 3 hity na czołgu i ded. No ale wracamy do alfy:) Taktyka podobna do saimonowej. Zbieramy krystalliny w jedną grupkę, i po jednym eliminujemy je wszystkie. Polecam robić małe kryśki na niskich ustawieniach, tzn. wyłączamy w set Pokazuj NPC/przeciwników. Będzie może troszkę niewygodnie, ale lepsze to niż stracenie życia przez lagi

7.Sibelon - 20szt
Full Speed nie potrzebny, wkładamy jak najwięcej lf3 na 1 konfę, a na drugą sporo osłon do ucieczek sibów.

Oto postrach wrót... a może raczej - postrach straconego czasu Siby są bowiem najnudniejszymi alienami we wrotach Już lepsze krystallony, bo te drugie się przyjemnie bije . Przy sibelonach stosujemy tą samą taktykę co w devach, więc nie będę się rozpisywał.

8.Sibelonit - 80szt
Konfy takie same jak przy Krystallinach

To także jedne z trudniejszych alienów, ale skoro przeszliście przez małe kryśki, przejdziecie i sibelonity Taktyka identyczna jak u krystallinów, więc także nie będę się rozpisywał

9.Krystallon - 16 szt
Tutaj takie konfy jak przy normalnym klepaniu krysiek Full speed nie potrzebny, osłon z 50k, reszta lf3.

Jak się bije krystallony, wie każdy 11 levelowiec. Cierpliwie robimy orbitki, i bez napięcia liczymy kolejne kryśki Polecam podczas kręcenia krysiek włączyć muzykę, gadać z kimś podczas gry (w realu, nie np. na GG) to czas zleci dużo szybciej Albo przez skype. Raz jak robiłem wrota, włączyłem se skype, i cały czas przegadałem z koleżanką Zeszło tak szybko że nawet nie zauważyłem

10.Protegit - 30szt
Potrzebne nam są tutaj 2 full speedy, na obydwóch konfach po ok. 80k osłonek, reszta lf3

Doszliśmy do końca... no prawie Przed nami stoją protegity, straszne ludziki w małych kapsułkach wylatujących z kubikona Jak się dostały do wrót - niewiemy, ale wiemy jak je tam zwalczać Więc potrzebny nam tutaj jest full speed w golcu, lub prawie full speed w vedze Ale vegą nie polecam robić wrót, bo ma tylko o 10 speeda więcej od golca.
Nie czekamy aż protegity zbiorą się w jedną grupę, bo i tak orbitki tutaj się nie sprawdzają. Najlepiej ciągnąc alieny po całej mapie, i walić na początek z zielka Nie dobijamy protegitów na mapie, no chyba że ucieka w naszą stronę Ale jeśli wieje w przeciwną stronę niż my lecimy, zostawcie go - i tak potem dobijemy go w rogu. Ubijamy sobie wszystkie proty, wysyłąjąc je po wszystkich kątach. Potem, gdy żaden prot nas nie atakuje, klepiemy się do fulla w spokoju, i nawet z x1 kończymy protki w rogach


ZAWSZE dokładnie opisz problem pisząc do pomocy technicznej za pomocą formularza.
NIKT z ekipy DarkOrbit nie poprosi Cię o HASŁO do Twojego konta. Nie daj się oszukać!

Jeśli masz problem, znalazłeś nie dociągnięcia na forum pisz do mnie!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kszoryultras.pun.pl www.gen-x.pun.pl www.counterst.pun.pl www.zdrowie.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl